დღეს 28 თებერვალია! მეცადინეობა იმით დავიწყეთ, რომ კოლეგების ნაწერებზე კომენტარები გავაკეთეთ, ანუ ამით ვაჩვენეთ, თუ რამდენად კარგად ავითვისეთ მასალა. შემდეგ დაიწყო დავალებების შემოწმება . ჩვენ წარმოვადგინეთ მოსწავლის პრეზენტაციები, და მივიღეთ სხვადასხვა შენიშვნები, რომელსაც აუცილებლად გავითვალისწინებთ. ჩვენ
შევისწავლეთ შეფასების რუბრიკის შედგენა თავისი მახასიათებლებითა და
ინდიკატორებით,რომელიც სახლში უნდა დავასრულოთ, ვისაც ბოლომდე გაკეთებული არექნება.
ვისწავლეთ Google-Drive-ის, როგორც ელექტრონული მეხსიერების მოხმარება. ამისათვის ელექტრონული ფოსტიდან გადავედით Drive-ზე, შევისწავლეთ მასზე დარეგისტრირება, საქაღალდეების შექმნა და მათში ინფორმაციის განთავსება.
ჩვენ შევქმენით ექვსი საქაღალდე, დავარქვით თითოეულს თავისი სახელი. შევედით საქაღალდე- შეფასებაში და განვათავსეთ მასში ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავლეს კითხვები. მერე სხვა საქაღალდეებსაც შევავსებთ.
სახლში უნდა შევადგინოთ შეფასების 2 რუბრიკა: ა) პრეზენტაციის; ბ) კოლაბორაციული
დღევანდელი დღე ჩაიარა ძალიან საინტერესოდ.
შევისწავლეთ შეფასების რუბრიკის შედგენა თავისი მახასიათებლებითა და
ინდიკატორებით,რომელიც სახლში უნდა დავასრულოთ, ვისაც ბოლომდე გაკეთებული არექნება.
ვისწავლეთ Google-Drive-ის, როგორც ელექტრონული მეხსიერების მოხმარება. ამისათვის ელექტრონული ფოსტიდან გადავედით Drive-ზე, შევისწავლეთ მასზე დარეგისტრირება, საქაღალდეების შექმნა და მათში ინფორმაციის განთავსება.
ჩვენ შევქმენით ექვსი საქაღალდე, დავარქვით თითოეულს თავისი სახელი. შევედით საქაღალდე- შეფასებაში და განვათავსეთ მასში ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავლეს კითხვები. მერე სხვა საქაღალდეებსაც შევავსებთ.
სახლში უნდა შევადგინოთ შეფასების 2 რუბრიკა: ა) პრეზენტაციის; ბ) კოლაბორაციული
დღევანდელი დღე ჩაიარა ძალიან საინტერესოდ.
მადლობა რეფლექსიისათვის
ОтветитьУдалить